Hizmetlerimiz NELERDİR!

* ARSA SAĞLAMA VE GELİŞTİRME
* PROJE TASARIMI
* KİRALAMA
* YATIRIM PLANLAMASI
* PROJE GELİŞTİRME
* YATIRIM DANIŞMANLIĞI
* TEKNİK ŞARTNAME YÖNETİMİ
* KONTRAT YÖNETİMİ

Organizasyon Yönetimi

  • Ne yapıyoruz:

    Temel ve önemli organizasyon birimlerinin ayrılması, aydınlatılması ve tespiti ile projeniz ve tüm proje tarafları için şeffaf ve projeye özel uyumlu hale getirilmiş organizasyonu oluşturmaktayız. Kararlaştırılmış organizasyon yapılarına uyumu ve bunların iyileştirme imkanlarını düzenli olarak gözden geçirmekteyiz.

     

    Nasıl yapıyoruz: Organizasyon yönetimimizin ana unsuru, tüm proje taraflarının kullanımı için oluşturulan ve ilgili tüm bilgilerin özetinin bulunduğu bir “El Kitabı” dır. Bu el kitabında iş planları, organizasyon şemaları, kararlar, anlaşmalar, tanımlar vs. bulunmaktadır. Proje tarafları verimli iletişim ve projenin gerçekleşmesi için iyi bir temele sahip olurlar. Bu el kitabındaki bilgiler sürekli olarak ihtiyaca göre güncellenmektedir.

     

    Ne kazanıyorsunuz: Projenin doğru organizasyonla yönetilmesi projenin can alıcı noktasıdır. Organizasyonumuz size projelerinizi sorunsuz yürütmenizi sağlar. Böylelikle proje tarafları asıl işlerine konsantre olabilirler.